czwartek, 8 marca 2012

Dziewczynki lubią niegrzecznych chłopców, najlepiej takich z przeszłością kryminalną.

Faktem jest, iż kobiety pociągają niegrzeczni chłopcy. 
Dziś z okazji dnia płci czasami słabszej, naburmuszony niegrzeczny Pan Dzidziol, 
śle wszystkim pięknym Paniom obślinione buziole zza krat.
 








Dla Pań chcących wymienić stary model LAPTOKA na nowy- najnowsza wersja.



ps. DO ZOBACZENIA

Dziś to pożegnanie nabiera głębszego znaczenia.
Muszę Was opuścić, mam nadzieje na krótko.
13 marca będą mi robić gwiezdne wojny w oczach.
Mam operacji lasikową obydwu oczu, po której nie będę już okularnicą.
Trzymać mi kciuki!!!

34 komentarze:

  1. Fajny Dzidziol, maczo normalnie w tej skórze. Dziękuję za życzenia. Oj też skorygowałabym sobie wzrok, tak potrzebny do robótek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Grace i John Travolta w wersji mini ;)
    śliczny

    kciuki trzymam
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczne skojarzenie jak Kasia,
    Prawdziwy John Travolta :-)
    Trzymajcie się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rocky BalboaDDDDD
    reperuj się i gazem wracajDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się.
    Maluch już taki duużży

    OdpowiedzUsuń
  6. Raszko w skórze po prostu wymiata!!!
    Też bym sobie wyreperowała, trzymam kciuki - będzie dobrze! ;-))
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  7. kuruj się i powracaj szybciorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raszko na rockowo - boski!!! Trzymaj się Ślepaku:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez On ma cudne oczy....mozna zatonac w ich blekicie............................
    Haniu, co z oczami???? A nosilas w ogole okulary???
    Jesli operka ma pomoc - trzymam kciuki.
    Komputer.........Laptop..........rozwalil, rozwalil mnie totalnie!!!:)))))))))))))))))))
    Buziaki dla calego Belgowa sle:)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzidziolek przecudny-oslinione caluski odebrane:)))
    Przesylam Ci osiem gozdzikow na osmego marca, a za tydzien trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Faceci w skórach i ich szybkie motory... a ten loczek- James Dean noramalnie!
    tos Ty okularnicą? sie ukrywałaś- trzymam kciuki♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekowac za porównania- Dzidziol sie okresli kim chce byc póxniej.
    Jam ukryta okularnica za szkłami kontaktowymi. Ale na wsi sklepów brak, krowy lazuru szkieł nie doceniaja a okulary przeszkadzja w obsłudze Pana Dzidziola więc mi ciachna i bedę widziała WSZYSTKO i absolutnie jestem zes.... ze strachu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje przystojniakowi za życzonka, normalnie formalnie w tej skórze wygląda odjazdowo. Co do operacji oczek to trzymam kciuki- musi być dobrze!! A ja ślepnę na potęgę, ale w tym wieku to już raczej normalne i zamierzam wybrać się po drugie oczy ;). Pozdrawiam i liczę, że szybciutko przeczytam kolejne info z Belgowa :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Raszko jest cudowny, skąd on wiedział, że w takiej kurtce trzeba groźne miny robić
    Najlepszego na dzień kobiet
    Trzymanie kciuków masz gwarantowane!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochany Pan Dzidziol zaiste wyglada filmowo :):)

    Moja przyjaciolka miala taka operacje i pomna jej wspomnien pisze szybko, ze zaraz po mozesz widziec dziwnie, niewyraznie, ale absolutnie sie tym nie przejmuj, bo oczy sie zorientuja w sytuacji i to szybko MINIE. I potem bedzie git majonez :):)

    Ja przymierzalam sie do korekty wzroku calutkie 15 lat temu (mam wade -8), ale przy okazji ichnich badan wyszlo, ze mam siatkowki mocno wybrakowane. No i nici. Cale szczescie cudownie znosze szkla kontaktowe, bo nie to, ze nie lubie swej fizjognomii w okularach, ale zanim zaloze soczewki taka jestem zaspana, rozmemlana, a jak tylko szkielka na oczy to jakbym strzelila sobie 3 kawki :) Takie smieszne to :)

    Trzymam za Ciebie mocno kciuki!!! M.

    OdpowiedzUsuń
  16. wymiękłam przy drugim zdjęciu. rozłożyło mnie całkiem na łopatki...
    Emilii wolę Raszka nie pokazywać...
    jeszcze się zakocha i co :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och nalamie on serc....Sliczny mlody mezczyzna !
    Trzymam kciuki ! Ja myslalam,ze jak sie cos robi z oczami to po jednym, aby zanim jedno dojdzie do rownowagi drugie je wspieralo ?!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście kciuki zaciśnięte!
    Chłopak rośnie, że hoho! Dziekuję za życzenia od mężczyzny :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. skóra jest, a fura i komóra zapewne są kwestią czasu :) przystojniak Ci rośnie. Trzymam kciuki za Toje śliczne oczęta.

    OdpowiedzUsuń
  20. Męski jest z niego facet, a nie kryminalista! Przystojniacha i basta :))) Buziaki i w zadek kopię na szczęście! Będzie dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ten Dzidziol ma tempo. Rosnie jak szalony. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobno operację oczu robisz w promocji 2 za cenę 1. Po co w ogóle płacisz? trzeba było zrobić za darmo na NFZ, sa szpitale które to robią.

    OdpowiedzUsuń
  23. oj, bardzo fajny niegrzeczny chłopiec!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale z niego model .. mały buntownik :D

    OdpowiedzUsuń
  25. :) Przede wszystkim - udanego zabiegu! Od razu widać , że na tych zdjęciach to mężczyzna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mężczyzna - łamacz serc!
    Udanego zabiegu:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki slodziak:)przystojniaczek!
    powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie martw sie i staraj o tym nie myslec! Wstawie sie o protekcje u sily najwyzszej! Zawsze pomaga, wiec badz spokojna ! Sciskam -Ag

    OdpowiedzUsuń
  29. Poskładałam się... Jesteś Najlepsza:*:*:*:*:*::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*::*
    a "Maczo"wymiata:)))))))))



    buchalki

    OdpowiedzUsuń
  30. O Matko! Jaki uroczy huligan:)
    Buziole wielkie przsylam i trzymam oba kciuki za oba oczy:) Ciekawam niezmiernie czy ta laserowa korekta faktycznie dziala i jest dlugotrwala - koniecznie podziel sie odzczuciami na ten temat, pleeeeease:)
    Buziol!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak sie masz ??? To juz tydzien...Sciskam-Ag

    OdpowiedzUsuń
  32. Buziaki dla Dzidziola i jego zwariowanej Mamuśki! powodzenia z oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Facio budzi respekt :) ..a jednocześnie intryguje. Po prostu ma klasę!
    Rozumiem, że juz masz za sobą te gwiezdne wojny i wszystko jest w najlepszym porządeczku.
    Pozdrawiam serdecznie
    Penelopa -mama Hani ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo. Te słowa pozwalają mi wierzyć, że to co robię ma sens, że ja mam jakieś znaczenie w tym zwariowanym świecie.

Related Posts with Thumbnails