piątek, 23 stycznia 2015

DOMIŚ. Proszę Państwa oto nieidealna ZUZiA

Nowy rok, 23 dzień, a w Belgowie nowy domownik.
Dziś więcej zdjęć niż słów.
Od tygodnia w naszym domu jest Zuzia.
Zuzia z wadą, czyli tzw domiś.
Domisie to pieski wykluczone z hodowli z powodu drobnych wad. Nasza Zuzia ma wadę zgryzu.
Ja jakos nie mogę się tej wady dopatrzyć, przecież widać, że to najpiękniejszy piesek na świecie.
Przez "takie" wady pieski z dobrych hodowli są oddawane za symboliczne pieniądze.
Warto więc, jeśli marzy się o jakiejś konkretnej drogiej rasie, popytać w hodowlach czy mają szczeniaki wykluczone z wystaw.

Bo po co Zuzi wystawy jak już została królową w naszym domu ;)))

 ZUZiA - CAVALIER KING CHARLES SPANIEL


Zdjęcia 5 tygodniowej Zuzi, jeszcze w hodowli w Polsce.






i już z Nami- 8 tydzień





 Kryśka jest w lekkim szoku. Ogólnie nie może się zorientować czy Zuzia to pies, czy szczur na dłuższych nogach?









Kolorystycznie są jak dwie siostry ;)


 A tu kolejne zwierzę udomowione- ŻÓŁW NINJA







Kochani- pięknego nowego roku Wam życzymy.
Dziękuję za Wszystkie życzenia.
Buziole w nochy.

46 komentarzy:

  1. To najcudniejsze cudo jakie w życiu widziałam. Rozłożyła mnie na łopatki. Ja też taka chce. Jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie CAVALIeRY- to są przepiękne, domowe i bardzo kochane pieski. Marzyłam o takim piesku.
      Poczytaj sobie o tej rasie- może rodzice się też przekonają ;)

      Usuń
  2. Śliczna jest!!! Nie mogę wyjść z zachwytu !

    OdpowiedzUsuń
  3. a to ci Zuzinka:P to najpiekniejsza Zuzia jaka kiedykolwiek widzialam:P
    zolwik tez ladny urwisek:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółwik, to jest mistrzuniu w urwisowaniu. a Ziuzia, no Ziuzia podbija świat

      Usuń
  4. Zuzia jest cudowna, przepiękna, jaki krzywy zgryz? Zakochałam się w niej od pierwszego spojrzenia :). A żółw domowy też cudny. W ogóle pięknie u Was jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuzia jest śliczna, a jaki syn duży! Normalnie kawaler.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj rośnie, rośnie jak na drożdżach

      Usuń
  6. Ale Raszko Wam wyrósł ! Chłop na schwał :-)
    A Zuźka powaliła mnie swoją urodą.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaki rozrabiaki, masakrix- osiwije.
      dobrze ze choć Ziuzie potulić można

      Usuń
  7. Pozdrawiam Wasz cudny wesoły autobus ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie ona ma oczy cuuuuuuuuudne ...żółw też przeprzystojny jest ....:)) wszystkiego dobrego na ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. ciałuję i ciałuję i nacałowć się nie mogę

      Usuń
  10. Najpiekniejsza pieska na swiecie...a te piegi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piegi mnie rozbrajają za każdym razem jak coś spsoci

      Usuń
  11. Kryśka z Zuzą naprawdę jak siostry:)))Ja tam bardziej kociara jestem ,ale Zuza jest taka cudowna ,że chyba bym się skusiła:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziuzia to taka rasa co ma więcej z kota niżli z psa- kuszę, kuszę

      Usuń
  12. Jesteś pewna, że ona nie jest pluszowa??!! ;-)))
    Boszsz, jakie cudo, jaki słodziak ;) Wyobrażam sobie, że wszyscy zwariowaliście na jej punkcie ;)
    Ależ Raszko ma gały! ;-D
    Samego dobrego w nowym roczku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a najbardziej zwariował Szanowny ;) ona mu na szyi jako kołnierz śpi.
      no i znów ja do czarnej roboty- sprzatanko wycieranko i żarłko a Panciu Tylko leży i głaszcz obydwie na dWie ręce.

      Usuń
  13. same słodziaki u Ciebie! zgodnie z przysłowiem - jaki Pan taki kram ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama slodycz!! Oddawaj ja :) ja ja chetnie przygarne :D
    Raszko cudny, rosnie jak na drozdzach,

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma mowy- jak mówi cudny Rasz ;))))

      Usuń
  15. Cudeńko nie piesek. Żółwik na przed ostatnim zdjęciu ma niesamowite spojrzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jak on potrafi czarować tym spojrzeniem

      Usuń
  16. Synuś coraz to większy przystojniaka. A co do pieska to cuudddnnnnaaaa!!! Te oczęta, ten pyszczek, te kolorki :) Muszę się przyznać, że sama zastanawiam się nad kotkiem lub pieskiem :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betko to polecam Ci Cavaliery. Z doświadczenia wiem, że jednak koty trzymane w mieszkaniach całe życie mają lekko pod górke z psychiką.

      Usuń
  17. Błysk w oku żółwia to po mamusi musi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tatuś tak potrafi czarować- po mnie ma usta

      Usuń
  18. ależ z niej słodziak,a uśmiech ma piękny.mały ninja też przystojny

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak pluszaczek najmilszy. Nie wiem jak komuś mogła przyjść myśl o jakiejś wadzie. Dzidziol już nie dzidziol .Ale ten czas zasuwa. Miłego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biegnie jak szalony, a potem zwalnia i zwalnia ;)))) miłego

      Usuń
  20. Slodziaczek Zuzia , gdzie ta wada zgryzu ??? przeciez piesiu sliczny no i wogole kto psu zaglada w zeby ?
    Pasuja kolorystycznie z Kryska jak ulal :) :) :)
    Wyslalam Ci wiadomosc na maila , mam nadzieje , ze doszlo .
    Buziaczki dla calej gromadki !

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna Kawalerka:) widziałam jak kapitalnie ćwiczą posłuszeństwo, cycuś-malina:) Raszek przypomina mamusię:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dawno mnie nie było:)! co za zmiany w Waszym domu:) Piesiu o takim samym imieniu jak moja kotka:) a synek! to już za chwilę pod sufit Wam wyrośnie:):)! Zapraszam Cie serdeczne w moje nowe progi:) okazało się ze moja pasja:) ma większe zainteresowane:) https://www.facebook.com/BellisimaArt wpadnij czasami proszę:) napisz, jak coś ci się spodoba. Ściskam mocno
    całą przeuroczą rodzinkę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic nie szkodzi:) w Krakowie tez napadało śniegu, jest uroczo:):)

    OdpowiedzUsuń
  24. psiunia cudna !!
    ale żółw ninja wymiata !!!
    całuski dla was :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny piesek. :) Cavalierki to moja ulubiona rasa. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo. Te słowa pozwalają mi wierzyć, że to co robię ma sens, że ja mam jakieś znaczenie w tym zwariowanym świecie.

Related Posts with Thumbnails