sobota, 28 lutego 2015

I Shot The Sheriff

Dzisiaj nie mam w ogóle weny "pióra". Nie mam, ale chcę uwiecznić nasz luty.
Luty karnawałowy, wariacki, wkurzający, dający plany na bliską przyszłość, uczący zasad czystości-to Zuzia. Płaczliwy i uśmiechnięty.
Pokiereszowany


W lutym byliśmy pierwszy raz u fryzjera, tzn kiedyś już byliśmy, ale Dziedzic nie był gotowy.
Teraz szaleństwo matki z maszynką ciachającą w szerz, nakazała wizytę i naprawę tego co można było jeszcze ocalić.
Fryzjer, normalny nie podszywany tak jak ja- zaliczony.
Zaliczony też pierwszy bal karnawałowy.
Na jednego żółwia przypadło średnio 4i 1/2 księżniczki- konkurencji praktycznie żadnej.






I nadchodzi wiosna i nikt mnie nie odwiedzie od tej myśli.





No i w lutym w każdej wolnej chwilce wygrzewaliśmy się przed kominkiem.
Na każdym boku, w każdej pozycji.










Zdarzało się też, że się wspinaliśmy, biegaliśmy w kółko, szaleliśmy, wymyślaliśmy modę na wiosnę 2015;)











W lutym powstał też pierwszy i najefajny kawał.
Twórcą jest Raszko, inspiracją Tato-tzw Szanowny.



A dla równowagi artystycznej-taniec.



No tyle w tym Lutym- czas zbudzić się w Marcu.
Czy będzie jak w garncu? Jak znam siebie - pewne na 100% ;)))))

buziolam







10 komentarzy:

  1. Ha, ha, ha....co ja miałam napisać ...ha , ha, ha, ...Raszko mnie położył na łopatki ;)))
    Jak za kilka lat zaprezentuje swój taniec niczym John Travolta, strój żółwia nie będzie mu nawet przy setce księżniczek potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raszko świetny :-))))))))))))))))) A zwierzaki, jejku, tylko ściskać i całować! Hanuś, ale od marca nie widziałam Guapy, wsio ok czy coś złego przeoczyłam ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Raszko stworzony do występów i program artystyczny już ma :)
    Kot z psem genialni. Wyglądają jak najbliższa rodzina, bliźniaki takie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mały Raszko am talent taneczny, bez dwóch zdań. Zwierzaki cudowne i Ty jak zwykle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia, cudna Ty (nic się nie zmieniasz). Raszko rządzi, tańczy bezbłędnie, normalnie mistrz parkietu!!! A piesio to prawdziwa kokietka tak ładnie na tych zdjęciach zerka :). U nas też są już pierwsze oznaki wiosenki ale dzisiaj od rana wiatrzycho i pada deszcz- paskudnie! Oby do wiosny :). Pozdrawiam cieplusio :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam do Ciebie zagladac !! Raszko mnie powalil - przystojniak rosnie!!!
    Nie mówia juz o psince i kocie, tylko zacalowac :)

    pozdrawiam

    ps. super wygladasz !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten wasz luty. Piękna z was rodzina.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Oglądałam z przyjemnością :-) żółwie, psy , koty i księżniczki też :-)
    Pozdrówka cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Raszko tańczy superowo :)))
    Całą lutową fotorelację oglądałam z dużą przyjemnością :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to się ocknęłam.... ale najważniejsze, że wygrzebałam Twój post z niebytu... Tańczący Raszko od razu wywołuje banana na paszczy ;-))) Jaki z niego wspaniały chłopak! A futrzaki nieodmienie pluszaki ;)
    ściskamy i buziolamy!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo. Te słowa pozwalają mi wierzyć, że to co robię ma sens, że ja mam jakieś znaczenie w tym zwariowanym świecie.

Related Posts with Thumbnails