piątek, 13 sierpnia 2010

CzaryMary na kamieniach, kaczka dla bogaczy a koza na jabłku.




13 piatek-zarezerwuje sobie tą date na wypisanie się w terminie późniejszym. Teraz padam na lico.

Ciąg dalszy niniejszym następuje.
Będzie radośnie- obiecałam sobie przecież, to bĘdzie.
To co, że piątek i co że 13-tego, nic to.
Choć datę wybrałam nie przypadkiem.
Dziś czarymary i inne psikusy.
Nie wiem jak Wam, ale mi czasami odbija zabobonnie. Na ten przykład, szukam przyczyny swojego zachowania, w winie urodzenia sie pod znakiem byka.
Najlepszy horoskop opisujacy Panią Bykową jaki do tej pory znalazłam- najlepszy, czyli najbardziej mi pasujacy- znajduje sie na stronie prezerwatyw durex.
Czyżby to znów jakiś znak tajemny, nowa zagadka,
że najbardziej trafne horoskopy znajdują się na opakowaniach produktów przy użyciu których mogłoby nas nie być? Cwaniaki
No więc szukam horoskopów, nigdy nie czytam tych w gazetach-to juz przesada.
Co dalej robię- nie znam się za bardzo na fengszuju, ale w każdym z moich domów, w kącie, po lewej stronie, stoi kaczka pełna drobnych pieniędzy.
Ma zapenić mi dostatek materialny- nie wiem, nie doczytałam ile ma tak stać, na razie euro idzie do góry więc na złotówki jestem coraz bogatsza.
Na początku tego roku odbiło mi na kamienie. Kamieniem może jakim oberwałam.
W zabijaniu nudy i wymyślaniu innych gier niż- kobieta sprzątająca dom- szukałam informacji o zdolnościach leczniczych kamulców.
Teraz łażę lekko zgarbiona od sznurów jakie taszczę na szyi, ale co tam-leczniczo jest.
Po zakupie któregoś z kolei agatu, wymyśliłam, że zaoszczędzę i przyokazyjnie znajdę sobie pracę dorywczą i sama takie amulety będę robić.
Nooo, zarobili na mnie hurtownicy allegro, bo sama nic nie sprzedałam.
Nadmienię tylko, że nie sprawiło mi to żalu, gdyż żal mi z tymi moimi naszyjnikami się rozstawać, może kiedyś, ale teraz nie.
Agaty polecam dla kobiałek. Są dobrym lekarstwem na sprawy kobiece i ciąże.
Teraz obkupuje sie u Alicji w jej pracowni www.podrugiejstronielustra.pakamera.pl .Dla równowagi sznurów na szyi, zakupuje u Niej kamienie na włosy-wtedy jako taki pion trzymam.
Uff ciezka ta medycyna naturalna.
Rano, bardzo, ale to bardzo, staram się wstać prawą nogą. Jak wstanę lewą, udaję że nie zauważyłam.
Mam jakiś dar przeraźliwie dokładnego pamietania snów. Najmniejsze detale i to zazwyczaj te z koszmarów, dreczą mnie cały dzień. Moja rada- udaję że ich nie pamietam.
Maniacko, na wszystkie sukcesy i miłe wydarzenia, wydaje majątek na Pandorę. Ale w końcu mam kaczkę stojącą na fengszuju, więc stać mnie.
Lubię trzymac sie za guzik po spotkaniu kominiarza, szukam w nowy rok jednostki płci męskiej, która jako pierwsza ma przekroczyc próg domu- zabobon taki, chłop to dobrze, baba w próg- źle.
Kupuję ramki na pierwsze zdjęcie mrożniaków, ale nic pozatym aby nie zapeszyć.
Widzę we wszystim swoja magiczna cyfre- a jest nią 3 i jakoś tak mi wychodzi, że rzeczywiscie pasuje mi ta trója.
Dwa razy byłam u wróży. Pierwszy-niewypał, choć....
Druga wizyta- mam wrażenie że wróż mnie za dobrze znał, ale czary jego słów działaja do dziś.
Czasami, tak sobie myślę, iż to my sami tworzymy tą magię, a przedmioty, talizmany, zaklęcia mają nam tylko dopomóc w zdobyciu tego czego chcemy. Tak zamydlić nam oczy,
dać mozliwość zrzucenia odpowiedzialnosci za nasz sukces lub porażkę, na coś innego. Łatwiej i bez obawy o zazdrość innych, jest wyjawić Sekret Sukcesu kryjący się w magicznej kaczce, niż w swojej ciężkiej pracy.
I to chyba tyle na ten 13 w piątek
Zrobie tylko zdjecia amuletów i już.
Buziole w nochy


Moje trojaczki fengszuja.






Coś z niczego na dziś.
Prezent urodzinowy dla Pana Kota. Trzy symbole czarymary, które zawiesiłam nad naszym łóżkiem.



I szczegółowo

Symbol afrykański



Prasylaba



Egipski





Moje kamienie.




Przepis dla Asieja

CHEVRE CHAUT czyli koza na ciepło.

Pieczywo tostowe smarujemy lekko masłem, rumienimy. Zarumienione kromki obkrajamy nożem, odważnym proponuje koło, estetom osmiokąt. Kroimy plastry jabłka, kroimy plastry sera koziego. Na tosty nakładamy plaster jabłka, plaster sera na wierzchu robimy zygzak z miodu. Wsadzamy do zapiekacza, albo kuchenki. Pieczemy do mocnego brazu i bulgotania miodu. Nakładamy na talerze z sałatą, rodzynkami, jabkiem w kostke skropionym cytryną, sosem słodkim winegret i juz. Może być też na innej sałacie. Smacznego

5 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że to będzie radosny wpis.. (((;

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejjjjj ktoś mnie jednak czyta. No i jak ma być tu teraz smutno, straszliwie dziekuje za wpis i dopisuję wszystko na niesmutno.

    OdpowiedzUsuń
  3. już mam ochotę na ten bulgoczący miód.. tyle słodkości o poranku.

    ładnie tu..

    OdpowiedzUsuń
  4. To co tam było na tym opakowaniu prezerwatyw, bo wiesz... ja też jestem Bykiem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze bardzo-horoskop bykowo erotyczny cyt-


    Byk-erotyczny

    Gromadzenie dóbr materialnych gwarantuje bezpieczeństwo w wielu dziedzinach życia. Tak myśli sobie Byk i poniekąd ma rację. Nie należy zatem podrywać Byka na spontan i bez kasy. Takie zbyt pochopne zachowanie możesz przypłacić tym, że zostaniesz odrzucony w przedbiegach, a utraconą pozycję odzyskać jest szalenie trudno. Podejmowanie decyzji jest u niego zajęciem czasochłonnym i poważnym, bynajmniej nie z braku wrodzonej inteligencji, lecz ze świadomości konsekwencji, jakie przynoszą ze sobą postanowienia. Raz powzięta decyzja jest jedyną decyzją. Musisz wykazać się cierpliwością i dbaniem o swój wizerunek jako osoby rozsądnej, poważnej itd. Jednym zdaniem: najlepiej posiadać elegancki samochód i markowy zegarek, a kolacja w drogiej restauracji znacznie skróci czas oczekiwania.

    W ramach podtrzymywania znajomości nie zapomnij o okresowych prezentach symbolizujących (i gwarantujących) trwałość Waszego związku. Jednak nic bardziej mylnego, niż kojarzenie Byka z prostym materializmem. Cała wrażliwość i bogate wnętrze chronione jest od świata zewnętrznego bastionem z dóbr zapewniających komfort i poczucie niezależności. Byki starają się zawierać rozsądne, korzystne i trwałe związki, w których partner staje się ich własnością (uwaga bez złudzeń dla monogamistów: Byk nie czuje się własnością partnera). Rozstanie z chorobliwie zazdrosnym Bykiem jest długotrwałą, psychiczną jazdą bez trzymanki. Zdobycie Byka jest częstokroć mozolną pracą, ale nagroda, jaka czeka zwycięzcę, jest naprawdę warta wysiłku.

    Zmysłowość i seksualizm tego znaku zadowoli najbardziej wybrednych, a chęć współpracy zadziwi lubieżników. Z takim samym zaangażowaniem dbają o dobre samopoczucie oraz satysfakcję partnera, jak i o to, by wszystko odbywało się w romantycznym i komfortowym otoczeniu. Bardzo powolne i ekstatyczne chwile spędzone z Bykiem są nie do zapomnienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo. Te słowa pozwalają mi wierzyć, że to co robię ma sens, że ja mam jakieś znaczenie w tym zwariowanym świecie.

Related Posts with Thumbnails