czwartek, 7 lipca 2011

Patologia owsika, czyli inne Candy Photoshopowe.

To ponad tydzień od kiedy słowa-wychodzę do pracy-przestały mnie dotyczyć.
Masakra.
Do tego czynności, które uwielbiam wykonywać jak np praca ogrodowa-też została mi odebrana.
Masakra do potęgi 2.
Próbowałam przemalować witraż, bardzo śmieszne-paluchy odmawiają współpracy z mózgiem.
Masakra do 3

No więc CO?
Nie mogę siedzieć i smierdziusiać, bo oszaleję.

Postanowiłam więc poszperać w archiwach i zaoferować Wam CANDY PHOTOSHOPOWE.
Poświęcacie mi swój czas od ponad roku, więc jeśli ktoś chce abym poświęciła komuś swój-proszę bardzo.

Fotografie poniżej to moja radosna twórczość.
Uwielbiam tworzyć takie zdjęcia, najbardziej te bajkowe.
Ktoś chciał mieć mniejszy nos, albo mniej zmarszczek, albo być elfem lub sfinksem.
Ktoś chciał mieć zdjęcie z tygrysem albo w grać w stepie szerokim.
Efekty widać.
Jeśli więc ktoś ma ochotę na siebie, dziecię, zwierzę, kogokolwiek lub cokolwiek w Fotografii INACZEJ-to służę swoim czasem.
Takie zdjęcie może służyć samej osobie, albo być prezentem.

Zasady są trochę inne.
Candy trwa do odwołania, kiedy to nawał przyszłych obowiązków uniemożliwi mi funkcjonowanie w świecie ludzi.
Mamy więc minimum 2 miesiące, maksymum zależy od Raszka.

Osoby które chcą abym wydumała dla nich INNĄ fotografie, wysyłają na mój adres mailowy zdjęcia sylwetki albo twarzy w największej rozdzielczości.
Najlepiej 3 różne pozycje głowy, albo sylwetki.
Wszelkie sugestie co ma to być, mile widziane-np mam wykasować z ukochanego zdjęcia tylko tłustą babę stojąca obok na plaży, albo umieścić kogoś w plakacie ulubionego filmu,
albo...szczegóły dogadamy już indywidualnie na maila.

Nad zdjęciem pracuję w zależności co to ma byc-wykasowanie tłumu na plaży, czy gapia, po stworzenie świata bajkowego-od 30min do maksymalnie +- 2 dni.
Jeśli więc takich osób będzie więcej, wtedy przeprowadzę losowanie.
Przerobione zdjęcie w formacie jpg wyślę spowrotem na adres mailowy.
Taka fotkę możecie juz indywidualnie wydrukować w formacie jakim chcecie.

Podsumowanie zasad
1-banerek, który proszę zamieścić na swoim blogu.

2-Proszę zostawić komentarz pod postem, że jesteście zainteresowani.
3-codziennie przeprowadzam ze wszystkich komentarzy pod postem losowanie 1 osoby, która poinformuje wstawiając komentarz na jej blogu, oraz pod tym postem.
4-codziennie w losowaniu biorą udział wszystkie osoby wstawiające komentarz od początku candy.
5-jeśli wylosuje ponownie tą sama osobę, przeprowadzam ponowne losowanie.
6-proszę wysłać, najlepiej min 3 zdjęcia, z opisem co mam zmienić, w co zmienić, jakie kolory lubicie
Mogę tez zrobić kolaż z duża ilością zdjęć, ale wtedy proszę o wysłanie ich w mniejszym formacie.


Może być takie dziwne Candy?


















33 komentarze:

  1. Fajne grafiki. Spróbuję szczęścia :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super super pomysł, ja sie pisze w mailu podam Ci szczególy...no i spróbuje wysłać też zdjecia obrazu Konwaliowej... ale cienko mi to wyszło, bo mam słaby sprzęt...zreszta sama ocenisz...a palcami to pod koniec ciążyto nawt nie mogłam włosów przecesać, bo miałam całkiem ścierpnięte... non stop... na szczęście wszytko to mija! a pojawia się co innego... zobaczysz!bedzie jazda

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja straszyć nie będę :P bo u mnie było masełko. W ciąży byłam mega beka przy pierwszym +40, przy drugim +28,ale jakoś zleciało,a potem było cudownie. Ty Hanusiu na swoją dzidziulkę czekasz b.długo i mocno o nią walczyłaś więc będzie cudownie x100000.
    Candy mega zakręcone.Uwielbiam takie hahahahahaha :P
    Także piszę się na to;)
    Buziole śle w dwa noski :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz kobieto pomysły! Chętnie bym spróbowała coś wymodzić z jakiejś mojej fotki, ale jak znam życie to zabraknie mi czasu na szukanie zdjęcia i wymyślanie siebie w nowej wersji ;))) Chociaż kurcze, taka fotka w objęciach jakiegoś kinowego amanta... kuszące. To jakby co, to się piszę, a jak nie zdążę, to moja strata. Najważniejsze, żeby dzidziuś rósł zdrowo. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wiem co ja chcę i się piszę z radością :))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisze sie, pisze na zakrecone candy:) Banerek juz wklejam. Po glowie mi chodza dwa tematy: moze by cos pokombinowac ze strzecha, a inna wersja, chyba ta bardziej wdzieczna to rzecz jasna: Kudlaty.Czy zdjecia moga byc pozniej, bo ja niestety w tej chwili pracujaca (ciezko) jestem:)
    Trzymaj sie cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszę się, choć nie wiem czy prześlę zdjątka teraz cz po urlopie. Ja jestem niefotogeniczna ale mam urocze dziecko.
    PS. Na serio się nudzisz? Ja z tych co wiecznie czasu nie mają, nawet jak ślęczą przed kompem. Pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze losowanie przeprowadzone.
    Jako sierotka wystąpiła moja teściowa i wylosowała NR7 ankaskakanka.
    Ponieważ jestem napalona na pracę a Ania się zastanawia nad zdjęciem dziś wylosujemy tez 2 numerek a jest nim
    NR3 tworzymyinaczej.
    Juz lecę Was poinformować i czekam na zdjęcia i życzenia na mailu.
    buziole
    kolejne losowanie jutro.
    Pozostałe 5 osób z dziś plus jeśli ktos dojdzie nowy.
    BUZIOLE W NOCH

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochanie, ja sie zapisuje, ale tylko zaklepuje numerek... jestem nieprzytomna... i wyśle zgłoszenie jutro... super candy, po prostu niesamowite ;-)))
    ściskam jak zwykle ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wysłałam. Zapcham Ci skrzynkę ale wybrałam najbardziej aktualne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj za maszynę losującą robił PrzedPadre Kot.
    Wylosowany numer to 1
    MarioPar już lecę Cie poinformować i czekam na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha, fajne candy, to i ja się piszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pomysłu! Niesamowita jesteś :)
    Pozdrawiam i uściskuję ostrożnie no brzucha mi szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, witam - dziś padło na Mirę-juz lecę Cie poinformować buziole.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne masz pomysły! Moja koleżanka bawiła się kiedyś w takie coś i porobiła mi kilka fajnych kolaży także udziału w candy nie biorę ale polecam innym :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. No Kochana, zaraz podeślę jakąś fotkę. Marzy mi się w takiej szacie graficznej jak ostatnie zdjęcie.
    Ja dawno temu 27kg, dzisiaj moja córka na miesiąc przed porodem +9kg, Szczęściara :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Chetnie pisze sie... ale w przyszlooosci, jak skoncze budowanie!!!
    Poki co zasylam usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jubudubu-dzis wylosowano Ivalie.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze nie wiem co się dzieje nie ma moich komentarzy, piszę na róznych blogach niby zapisują sie a ich potem nie ma. Czy są jeszcze szanse na wygraną?

    OdpowiedzUsuń
  20. skad Ty ta sile na to bierzesz?
    Choc sama do konca malowalam i spacerowalam do dnia porodu to nie powinnam Ci sie dziwic.
    Uwazaj na siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. jak trwa to ja sie stawiam i wdaje w szranki

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzis Casablanca, Casablanca.
    Lece informować i czekam na fotki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Losowanko dziś wygrała Dysiak

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam witam, dziś maszyna wylosowała Amelię10.
    Czekam na zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  25. Nio i nie mogę się doczekać Inkwizycji przy tablicy :))
    Zatem i ja się zapiszę. Będzie co ma być. Pośmiać się z siebie też trzeba, jakby co ;) Tylko szczerze napiszę, że jest nas 4 i dla każdego będę prosić o nowe wcielenie :)
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Teraz dopiero link wklejam o czym natychmiast donoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się i ja na zakręcone Candy:) I szczęścia życzę w ten twój cusowny czas:) Zapraszam też na moje Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chetnie sie zapisze.pomysl cudny! pozdrawiam malgorzatariebandt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Odkurzam moje CANDY
    Wazka, czekam na zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo. Te słowa pozwalają mi wierzyć, że to co robię ma sens, że ja mam jakieś znaczenie w tym zwariowanym świecie.

Related Posts with Thumbnails