poniedziałek, 10 maja 2010

ALLEGROHOLIK





I biegnę, biegnę (to znaczy raczej dociskam pedał-ups-no ale jak to się tam inaczej nazywa-no przecie pedał to pedał) nie bacząc na przejechane kurczaki i potracone krowy pędzę do domu do NIEGO do mojego wybawiciela codzienności aby sprawdzić czy to ja dziś wygrałam-czy TO należy do mnie. Po całodziennych przepychankach-poczuciu klęski i maluczkości w pracy-hi hi śmiechu warta ta praca- to ON da mi poczucie wyższości i utarcia nosa innym. Poczucie wygranej.
Dzisiejsza wygrana to buty-śliczne sportowe ecco i torebka ecco do kompleciku-no bo tak same to nie ;-( I tylko tak niemiło jak wchodzę na konto debetowe i płacę, płacę, płaaaaacę podziwiając rosnący minus. Ale w końcu jutro pójdę do pracy i znów będę zgrzytać zębami wzmacniając w sobie rasizm ( mój szef ma inny odcień skóry i przeszedł ten odcień mu też na korę mózgową). Więc niech te sumienie się przymknie bo mi się normalnie ecco należy.
AAAAA rano na eBay za darmo dostałam-bo przecież nie kupiłam- okulary słoneczne prady- o przepraszam – PRADY. To moja druga dorosła rzecz-taka modna prosto od diabła, bo pierwszą PRADĘ-czekoladową torebkę dostałam od Mr Kota. Dzieci na razie niet, rachunki-te najważniejsze zapłacone, wiec zdobywać można.
Nie wiem jak wy ale ja nie cierpię, nienawidzę normalnie -KUPOWAĆ NORMALNIE.
Dla mnie to jest właśnie nienormalnie-skoro można poczekać na wyprzedaże,kupić w internecie, albo zrobić samemu

COŚ Z NICZEGO NA DZIŚ:
Łobrazy
No trzeba kupić farbę i podobrazie, choć niektórzy naciągają prześcieradła i malunkować. Ten obraz rok temu namalowałam na cześć i ku pamięci mojej mamy.... MAGNOLIE JADWIGI...

Szczegóły MAGNOLII JADWIGII






CD jak zrobic BABE?- wlasnie mroże w szpitalu nasze pierwsze dwa embriony-może jest tam i baba polska

PS- Pan Kot stwierdza że przesadzam z tymi zakupami-ja sie odcinam że to moje i moja krwawica i bede se robic co chce i niech sie nie czepia bo ja jestem bardzo tania wersja baby, co sie po szmateksach za 4 euro potrafi wystroic i okulary prady za darmo,no prawie za darmo zdobyc hihi

2 komentarze:

  1. Czytam od końca, czyli od początku , no i już wiem, że lubię Cię czytać... to lecę dalej, czyli wyżej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnolie Ci wyszły z ramek . Ty też wychodzisz . Pochwalam tą Pradę za darmo prawie) a ecco uwielbiam tylko cholerka trochę przepłacam buuuu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo. Te słowa pozwalają mi wierzyć, że to co robię ma sens, że ja mam jakieś znaczenie w tym zwariowanym świecie.

Related Posts with Thumbnails